ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 39€
2310 839 100 ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 - 17:00
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 39€

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών



 
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννόησης και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και
στην αρχική τους κατάσταση (και η εξωτερική συσκευασία).
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής και η συσκευασία επιστροφής τους θα πρέπει να είναι σε κουτί ώστε
να μην καταστρέφεται το προϊόν (όχι σε φάκελο ή άλλου είδους συσκευασία).
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα
παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το 
tealbox.gr  έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω
τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 15 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από
την εταιρεία μας.
Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις: 
  • Λανθασμένη αποστολή
  • Ελαττωματικό - κατεστραμένο προϊόν 
  • Ακύρωση παραγγελίας - αλλαγή γνώμης 
θα πρέπει να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά καλώντας στο 2310 839100
Καθημερινά 09:00 - 17:00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
 
Σε περίπτωση που  πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος 
tealbox.gr
αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:
 
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε
25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 55, ΤΚ 54248
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τα προϊόντα παρακαλείστε να μας τα επιστρέφετε με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ’αρχής, συνήθως με ACS courier.
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε (για δικούς σας λόγους) κάποιο από τα προϊόντα  που έχετε παραλάβει και
εφόσον βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, θα σταλεί με χρέωση του αποστολέα. 
 
Σε περίπτωση όπου η παραλαβή της παραγγελίας έγινε από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει αντίστοιχα
στο φυσικό μας σημείο: 25ης Μαρτίου 55, ΤΚ 54248, Ανατολική Θεσσαλονίκη.




 

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

1. Λανθασμένη αποστολή

Σε περίπτωση όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει
περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν
 λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα καταγραφής λαθασμένου προϊόντος κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών
παραγγελιών.
Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το πληροφοριακό μας σύστημα. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος,
τότε το 
tealbox.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
 
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
  • Να υπάρξει ενημέρωση κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί.
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος. 
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις τo tealbox.gr  διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή
του λανθασμένου προϊόντος.

 

2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν

Σε περίπτωση που κάποιον προϊόν το παραλάβατε κατεστραμμένο ή με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο
απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης, τότε γίνεται επαναποστολή του προϊόντος και το 
Tealbox.gr αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής
του ελαττωματικού προϊόντος.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος είναι η άμεση ενημέρωση αμέσως μετά την παραλαβή
της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

3. Ακύρωση παραγγελίας 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα για προσωπικούς σας λόγους, τότε η επιστροφή γίνεται
με δικά σας έξοδα. Στη συνέχεια το 
Tealbox.gr,  παραλαμβάνει, ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό
με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:
  • Η έγκαιρη πληροφόρηση μας για την πρόθεση επιστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων. Παρακαλείστε να επικοινωνείτε
  • τηλεφωνικά στο 2310 839100  μέχρι και 2 ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας και να ενημερώνετε για την πρόθεση
  • επιστροφής του εκάστοτε προϊόντος.
  • Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής, 
  • Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
  • Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους
 
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται συνοδεύεται με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το
συγκεκριμένο δώρο.

 
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΒΡΕΦΙΚΑ ΓΑΛΑΤΑ, ΕΙΔΗ ΒΡΕΦΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
 
 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΓΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

 
Σε περίπτωση αγοράς προϊόντος από το φυσικό κατάστημα, η επιστροφή θα πρέπει να γίνεται στο φυσικό μας σημείο
που βρίσκεται 25ης Μαρτίου 55, ΤΚ 54248, Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης,  η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το
χρονικό διάστημα των 14 ημερών
 
Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις
αγορές από το φυσικό κατάστημα. 
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΒΡΕΦΙΚΑ ΓΑΛΑΤΑ, ΕΙΔΗ ΒΡΕΦΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ
ΕΙΔΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ.
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε
επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.

 
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!