ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 39€
2310 839 100 ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 - 17:00
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 39€

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Για κάθε ζήτημα υποστήριξης μετά την πώληση, αλλαγής, αντικατάστασης ή επιστροφής προϊόντος, εγγύησης προϊόντος, ακύρωσης παραγγελίας και κάθε σχετική ερώτηση, επικοινωνήστε μαζί μας πριν από κάθε ενέργεια στο τηλ.(+30) 2310839100 (καθημερινά 09:00 - 17:00, εκτός Σαββάτου και Κυριακής) ή στο e-mail: info@tealbox.gr.

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος tealbox.gr και πληρούνται οι προϋποθέσεις κατά περίπτωση, μπορείτε να αποστείλετε τα προϊόντα στηδιεύθυνση:
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε
25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 55, ΤΚ 54248ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τα προϊόντα παρακαλείστε να τα επιστρέφετε με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ’ αρχής, συνήθως με ACS courier.
Παρακαλούμε να επιστρέφετε τα προϊόντα σε προστατευτικό κουτί ώστενα μην καταστρέφεται το προϊόν (όχι σε φάκελο ή άλλου είδους συσκευασία).
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Η εταιρεία ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ εφαρμόζει συγκεκριμένη Πολιτική Επιστροφών. Ως εκ τούτου ενδέχεται να μη σας παρέχεται δυνατότητα επιστροφής ορισμένων προϊόντων για οποιονδήποτε λόγο (αλλαγή, υπαναχώρηση). Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους επιστροφής προϊόντων που ακολουθούν.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από Καταναλωτές ισχύουν ειδικοί Όροι και Προϋποθέσεις, όπως κατωτέρω αναφέρονται στην οικεία θέση.

Ακύρωση Παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση, εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί προς αποστολή στη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορική εταιρεία. Αν ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την παράδοση των προϊόντων προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής από το Tealbox.gr προς τον χώρο σας καθώς και τα έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημάμας.
Το Tealbox.gr,  παραλαμβάνει, ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να σας επιστρέψει το ανάλογο ποσό.

Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:
•           Η έγκαιρη πληροφόρηση μας για την πρόθεση ακύρωσης. Παρακαλείστε να επικοινωνείτετηλεφωνικά στο 2310 839100  μέχρι και 2 ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας και να ενημερώνετε για την πρόθεση ακύρωσης και επιστροφής του εκάστοτε προϊόντος.
•           Η επιστροφή να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής.
•           Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
•           Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους.
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται συνοδεύεται με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και τοσυγκεκριμένο δώρο.
Επικοινωνήστε με το Tealbox.grστο τηλ.(+30) 2310839100, e-mail: [email protected] για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιστροφή των χρημάτων σας (εφόσον έχετε καταβάλει την αξία των προϊόντων).

Αλλαγές Προϊόντων
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν πρέπει να είναι σε άριστη κατάστασηκαι στην αρχική του συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιοαγοράς).Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ. υλικά συσκευασίας, εγχειρίδια, ετικέτες κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.
Επικοινωνήστε με το Tealbox.gr στο τηλ. (+30) 2310839100, e-mail: [email protected] για να ενημερωθείτε για τις προϋποθέσεις και τους περιορισμούςαλλαγής των προϊόντων που έχετε προμηθευτεί.
Αλλαγές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το tealbox.gr  έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές:i) σε αγαθά τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (λ.χ. γάλατα, είδη βρεφικής διατροφής κ.α.), ii) σε αγαθάτα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (ορθοπεδικά και ανατομικά είδη), iii) σε αγαθάπου παράγονται/κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα και iv) σε αγαθά τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντος λόγω αλλαγής:
Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς) και στείλτε το προϊόν στο tealbox.gr με χρέωση αποστολέα. Σε περίπτωση αλλαγής μη ελαττωματικών προϊόντων επιβαρύνεστε με τα νέα έξοδα αποστολής.

Ειδικότερες διακρίσεις ανάλογα με τον λόγο της αλλαγής
1. Προϊόντα κατεστραμμένα / με ελαττώματα
Σε περίπτωση που παραλάβατε κάποιον προϊόν κατεστραμμένο ή με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης, τότε γίνεται επαναποστολή του προϊόντος και το Tealbox.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος είναι η άμεση ενημέρωσή μας αμέσως μετά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
2. Εσφαλμένη αποστολή
Σε περίπτωση όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα καταγραφής λαθασμένου προϊόντος κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών. Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το πληροφοριακό μας σύστημα. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το tealbox.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
 
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:

  • Να υπάρξει ενημέρωσή μας κατά την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί.
  • Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος. 
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις τo tealbox.gr  διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή
του λανθασμένου προϊόντος.
 
Εάν είστε καταναλωτής και επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε λαμβάνοντας πίσω την αξία τουςμπορείτε να ασκήσετε το Δικαίωμα Υπαναχώρησης,εφόσον τα προϊόντα είναι κατάλληλα προς επιστροφή κατά τις διακρίσεις που ακολουθούν και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Δικαίωμα υπαναχώρησης
Αν είστε καταναλωτής τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τησύμβαση σας με την εταιρεία ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕεντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε, ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρείαΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ, που εδρεύει στον δήμο Θεσσαλονίκης, οδός 25ης Μαρτίου, αριθ. 55, Τ.Κ. 54248, e-mail: [email protected], για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα 
εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτικό.

Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό πώλησης.      

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (λ.χ. γάλατα, είδη βρεφικής διατροφής κ.α.), β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που παράγονται/κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον οικονομικότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τησύμβαση (δηλ. από την ημέρα που θα λάβουμε τη δήλωση υπαναχώρησης). Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνοεφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από την Εταιρεία μας του διαφορετικού αυτού μέσου, τα δε, έξοδα θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Ειδικότερα η επιστροφή προϊόντων και χρημάτων για οποιονδήποτε λόγο:
α) Επιστροφή χρημάτων:
Κάθε επιστροφή χρημάτων από το tealbox.grπρος τον πελάτη θα γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων ή του αποδεικτικού επιστροφής.Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή ή σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή δεν είναι δυνατή ή συνεπάγεται έξοδα για την Εταιρεία μας, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης,θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας.
β) 
Επιστροφή προϊόντων:
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από το νομίμως εκδοθέν παραστατικόπώλησης (απόδειξη/τιμολόγιο). Για να επιστρέψετεπροϊόντα που αγοράσατε από το Tealbox.gr, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το πρωτότυπο παραστατικό ώστε να μας το αποστείλετε. Τα προϊόντα επιστρέφονται στην κατάσταση και τη συσκευασία που παραδόθηκαν με όλα τα παρελκόμενα (π.χ.υλικά συσκευασίας, εγχειρίδια, ετικέτες κ.α.), όπως ακριβώς ήταν όταν τα παραλάβατε.

Διαδικασία: Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς) και αν πρόκειται για υπαναχώρηση και το σχετικό έγγραφο υπαναχώρησης. Κατόπιν στείλτε τα προϊόντα στην εταιρείαΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΞΕΒΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ, δήμος Θεσσαλονίκης, οδός 25ης Μαρτίου, αριθ. 55, Τ.Κ. 54248.
Εφόσον δεν τηρηθεί η ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα αποστέλλεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και εκ νέου αποστολής σε αυτόν.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών / υπαναχωρήσεων από τον καταναλωτή, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης / αλλαγής των προϊόντων μας. Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Για τις επιστροφές αυτές, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης,  η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τοχρονικό διάστημα των 14 ημερών.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Για κάθε ερώτηση, διευκρίνιση και κάθε άλλη απορία ή ζήτημα σχετικό με τη λειτουργία και τη χρήση του Tealbox.gr, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, μπορείτε να καλείτε στο τηλ. (+30) 2310839100  ή να στέλνετε e-mail στη διεύθυνση [email protected] Το εξειδικευμένο προσωπικό μας παραμένει δίπλα σας ανά πάσα στιγμή έτοιμο να σας ακούσει και να αντιμετωπίσει προβλήματα και παράπονα που τυχόν ανακύπτουν σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.
 
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!